Friday, 28 June 2013

Ya Allah..Rindu..;(

 Assalamualaikum 

Rindu..
Ingatlah bila Allah amik orang yang kita sayang jauh dari kita..
tu sume membuat hubungan kita makin kuat ye kawan..
suka duka kita..
dari pertama kali kita jumpa..
sampailah awak da pergi jauh..
tak menangis??
tipu la..
hari pertama awak pergi..
saya tengok je kerusi awak tu..
takde orang..
orang yang selalu cakap hai setiap pagi..
mane saya tak terasa..
dan air mata pun tumpah..
terima kasih sebab ada untuk saya..
percaya saya..
kuatkan hati saya kalau saya down..
awak ni layan je..makan at mane..
nak jalan mane?
rindu nak dengar
"u,u nak kaki ke?"
haha
dan saat saya lambai kat awak buat kali terakhir
saya tau esok saya takkan jumpe lagi..
Sabar ye..insha Allah kita akan jumpe balik nanti
kan saya da janji..
;)

jogging ;)

program sukaneka 



Jaga diri..belajar rajin-rajin..jadi diri sendiri..
dan akhir sekali,
Jangan lupe saya..;(

No comments:

Post a Comment